2009-10-09

Fredag

Idag så vakna vi en aning sent så han inte till klapp o klang i kyrkan :/ fast kl var typ 9 så det var bara att gå upp. Hoppa in i duschen o sen så fixa jag mig sen så var det Maxis tur fast han blev så trött runt 10 så han somna igen. Medans han sov så dammsög jag o torka golven så otroligt skönt o få det gjort :)
Sen kom mami så vi gick en liten promenad till furan o handlade god frukost :) Sen så var hon tvungen att gå till jobbet så hon lämnade Bianco hos mig.

Igår var jag hemma hos Maria, jätte trevligt var det :) Uffe baka äppelpaj o den blev jätte god. Snackade en massa om allt möjligt i typ 2 timmar sen så var jag tvungen att gå hem till mami.

Idag blir det bara mys hemma tror jag :) cindy kommer om ett tag oxå ska fråga om hon vill sova här så kan vi kolla på Twilight :D



Inga kommentarer: